Bileklerime Kadar Acıyo İdo Tatlıses
BİLEKLERİME KADAR ACIYO İDO TATLISES

CANLI RADYO DİNLE

BİLEKLERİME KADAR ACIYO
GİTMİYO BAŞIMIN ÇARESİZ AĞRISI
SENSİZ ÇOK KANIYO
HAYKIRIYO YÜREK AĞRISI

YÜREK Bİ BENİ DİNLEMİYO
HALİM KÖTÜ BUNU SÖYLEMİYO
GÖZLERİM SENSİZ GÜLMÜYO

BİDE DOKUNAMADIM SANA BEN
SENİN ASLINDA NİYETİN BELLİYDİ
SORUYORUM AMA KALBİME NEDEN
SÖYLEDİKLERİ HEP İMALI SANA

GİTME SEN KAL
SEVDİĞİM AMAN AMAN
GİDECEK SEVGİNİN
NE ÖNEMİ VAR

GİTME SEN KAL
SEVDİĞİM AMAN AMAN
BUNUN SİLİP ATMAKTAN
NE FARKI VAR

BİLEKLERİME KADAR ACIYO İDO TATLISES

1,5 YIL SONRA KIZI İLE GÖRÜNTÜLENDİ!

GÜZEL OYUNCU NUR FETTAHOĞLU, ÖNCEKİ GÜN GÜMÜŞLÜK'TE KIZI ELİSA GÜZİN İLE GÖRÜNTÜLENDİ.

Uzun zamandır ortalarda görünmeyen Nur Fettahoğlu, kızı ve yakın arkadaşları ile tatile başladı. Gazetecileri karşısında görünce şaşkınlık yaşayan güzel oyuncu, kızı Elisa'yı kameralarla tanıştırdı.

Muhabirlere alışkın olmayan minik Elisa, şaşkın bakışları ve gergin tavırları ile dikkat çekti.

Fettahoğlu, "Arkadaşlar böyle şeylere pek alışık değil, yeteri kadar çektiniz. Teşekkür ederiz" diyerek hızlıca uzaklaştı.

Nur Fettahoğlu, 2013 yılında İş adamı Levent Veziroğlu ile evlenmişti...

(habertürk)

MÜZİK DÜNYASINDA

EN SON

saniye sonra kapanacak.